assalamualaikum,hye2...blog nih tak la secantik blog korang,jadi tak mau kutuk2 k...pa2 pun sebelum korang keluar,follow please !!

Friday 20 July 2012

RaMaDhAn kEmBaLi( BeStnYeR )

assalamualaikum,korang suma....cm na ari nie ? shat x ?klu x shat 2 mkn ubat n' rest bnyk2 k,posa nk dkat dh nie...klu yg shat 2,alhmdulillah larh~~
ha,RAMADHAN KEMBALI LAGI !!
ye2...dh nk posa dh ! nie yg best nie...alhmdulillah larh sbb d'pnjngkan umo tuk posa ta0n nie,huhu...hrap ta0n nie p0sa lbih bek dri ta0n2 yg lpaz,hehehe....esok dh posa,msty ltih kan ! tpi xpa,nnty lma2 besa la tuh...juz kna than nfsu n' jgn ikowt khendak nfsu 2 ja la...
Bulan ramadhan nak sampai dah.. Yaallah, rindunya nak bertemu dengan bulan yang penuh barakah ni.. Hehe.. Macam rindukan kekasih plak yer dak... Sabo jela..

 Rindu dengan suasana tarawih, rindu dengan waktu bangun sahur, rindu dengan rakan2 jemaah di suraunya, rindu dengan bazar ramadhan nya! Rindu nak berbuka puasa dengan keluarga :) Masyaallah, besar sungguh ertinya ramadhan buat kita umat islam ni, hehe

 Sungguh, kesibukan bekerja dalam diam tak diam membuatkan kita rasa masa ini kurang dimanfaatkan sepenuhnya untuk mendekati majlis ilmu, rumah allah.. Tu yang membuatkan ramadhan ini sebagai motivasi terbaik untuk mengubah diri menjadi yang lebih baik dari sebelum nya.. Rite?

 Sahabat sekalian, manfaatkan ramadhan yang bakal kita temui ini dengan sepenuhnya.. Anggap seolah-olah inilah ramadhan yang terakhir buat diri kita.. Mana tau jika umur tak panjang..

jdi ta0n nie kita kna posa biar pnuh,jgn tngai2 or ponteng2 !! wlaupun x lrat,kta kna bnyk brsbar...insyallah,kita buleh !! 
xsbarnya nk posa esok,hehe...xsbar nk gi bzar rmdhan,hehe...msty ta0n nie mriah !
tpi....xzam dh nk dkat la plak ! UP2,hadoii...x pa la,dugaan dri tuhan...da hikmah d'sblik apa yg trjdi !!..hakhak...

No comments:

Post a Comment